Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Ważna informacja !!!

Utworzono dnia 23.03.2020

Ulgi z Tytułu Należności Cywilnoprawnych dla Przedsiębiorców z terenu Gminy Miedźna w związku z koronawirusem.

W związku z szerzącą się epidemią koronawirusa podejmujemy działania mające na celu pomoc przedsiębiorcom działającym na terenie Gminy Miedźna.

Naszym celem jest ograniczenie uciążliwości wynikających z obecnej sytuacji, w jakiej znalazły się podmioty gospodarcze.

Przedsiębiorca, który z powodu epidemii koronawirusa ma problemy, by zapłacić czynsz za lokal użytkowy, dzierżawę gruntu, użytkowanie wieczyste lub inne należności stanowiące dochód budżetu gminy  może ubiegać się o:

  • odroczenie terminu płatności na okres do 6 miesięcy,
  • rozłożenie płatności na raty (na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy).

Przedsiębiorco,  jeśli chcesz skorzystać z ulgi, złóż odpowiedni wniosek w tej sprawie oraz dołącz do wniosku oświadczenie o sytuacji majątkowej.

We wniosku musisz wskazać, w jaki sposób epidemia koronawirusa wpłynęła na sytuację finansową Twojej firmy i brak możliwości opłacenia w terminie należności.

 

Dokument do pobrania:

  1. wniosek w sprawie odroczenia terminu płatności należności cywilnoprawnych lub rozłożenia na raty należności cywilnoprawnych

 

Ulgi będą udzielane w ramach pomocy de minimis. W związku z tym, należy złożyć dodatkowe dokumenty dotyczące pomocy publicznej. Jeżeli z analizy dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich 3 lat wielkość otrzymanej pomocy publicznej de minimis przekroczyła 200 tys. euro, nie będzie możliwości udzielenia ulgi.

 

Dokumenty do pobrania:

  1. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
  2. oświadczenie o wielkości otrzymanej pomocy lub o nieotrzymaniu pomocy,
  3. oświadczenie o sytuacji majątkowej zobowiązanego.

 

Wniosek wraz z wymaganymi dokumentami można przesłać w formie elektronicznej poprzez skrzynkę podawczą Epuap, złożyć w skrzynce dostępnej w naszym urzędzie lub wysłać pocztą.

Każdy wniosek będzie rozpatrywany indywidualnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i po wykazaniu, że ograniczenia wprowadzone na terenie kraju w związku z koronawirusem, zagrażają dalszej działalności firmy.

Ze względu na sytuację, w jakiej znaleźli się wszyscy podatnicy, mogą pojawić się rozwiązania systemowe (rządowe) w zakresie odroczenia płatności podatków ze strony samego ustawodawcy.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy uprzejmie o kontakt:

  • Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska  tel.: 32 211 61 96 wew. 43 lub 519347288, 519347289  (w zakresie czynszu za lokal użytkowy)                                                      
  • Biuro Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości tel.: 32 211 61 96 wew. 20 i 22 lub 519347285 (w zakresie dzierżaw, wieczystego użytkowania)

 

Dokumenty do pobrania:

  1. Wniosek w sprawie odroczenia terminu płatności należności cywilnoprawnych lub rozłożenia na raty należności cywilnoprawnych- do pobrania – wersja .do
  2. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis – do pobrania – wersja.doc
  3. Oświadczenie o wielkości otrzymanej pomocy lub o nieotrzymaniu pomocy – do pobrania – wersja.doc
  4. Oświadczenie o sytuacji majątkowej zobowiązanego – do pobrania – wersja.doc
Godziny otwarcia pływalni:
poniedziałek – piątek 7.00 - 22.00
sobota 8.00 - 22.00
niedziela i święta 9.00 - 22.00

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

logo BeActive
    - AQUA AEROBIK
    - FITNESS
    - PŁYWANIE
    - TENIS ZIEMNY

logo Magurka

logo BS Miedźna

plakat Pływam bez promili

logo Blues Carv